Ei bine, da, pentru că asta definește un model de succes. Imediat după lansare, popularitatea lui uriașă, dictată de caracteristici intrinseci căutate de clienți, ne face pe toți să credem că a fost aici dintotdeauna. Nici faptul că la început s-a numit GLK nu ajută foarte mult. Sigur, dacă luăm în calcul și „originalul”, ajungem la trei generații, dar, personal, nu am considerat niciodată GLK un model de segment D așa cum a fost GLC-ul care a venit după.
Un GLC care a profitat din plin de apetitul europenilor pentru SUV-uri premium. Practic, a nimerit oportunitatea și a profitat din plin de ea. Ce am descoperit pe parcursul celor 3 zile petrecute la volanul său vom explica, cu bune și cu rele, în textul de față. Dar până atunci, haideți să-l vedeți în clipul nostru de prezentare.
Citește continuarea pe Automarket.ro.
Despre autor:

Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Cum putem să fim ”fashionable” fără să facem mai mult rău planetei
Sursa: green.start-up.ro
-
Sebastian Doroftei, Codezilla: Cum crești un business sănătos în servicii IT
Sursa: start-up.ro
-
Nu pierzi un suflet drag doar o singură dată, îl pierzi zi de zi, iar şi iar,...
Sursa: garbo.ro
-
Ce urmează pentru bănci în 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
Tarot online: Se vede o iubire nouă la orizont?
Sursa: kudika.ro
-
Prioretail.ro, platforma unui arhitect care vrea să creeze un ecosistem...
Sursa: retail.ro
-
Ce au în comun Ținutul Buzăului, Sardinia și Peninsula Nicoya din Costa Rica?...
Sursa: wall-street.ro