Ei bine, da, pentru că asta definește un model de succes. Imediat după lansare, popularitatea lui uriașă, dictată de caracteristici intrinseci căutate de clienți, ne face pe toți să credem că a fost aici dintotdeauna. Nici faptul că la început s-a numit GLK nu ajută foarte mult. Sigur, dacă luăm în calcul și „originalul”, ajungem la trei generații, dar, personal, nu am considerat niciodată GLK un model de segment D așa cum a fost GLC-ul care a venit după.
Un GLC care a profitat din plin de apetitul europenilor pentru SUV-uri premium. Practic, a nimerit oportunitatea și a profitat din plin de ea. Ce am descoperit pe parcursul celor 3 zile petrecute la volanul său vom explica, cu bune și cu rele, în textul de față. Dar până atunci, haideți să-l vedeți în clipul nostru de prezentare.
Citește continuarea pe Automarket.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tragedie șocantă în showbiz. Celebrele gemene Kessler au murit mână în mână,...
Sursa: garbo.ro
-
Unde se află fiica Ronei Hartner, la doi ani de la moartea artistei. Nimeni...
Sursa: kudika.ro