Dezvăluit oficial acum mai bine de 4 ani, BMW X7 este răspunsul natural al producătorului din Munchen la tendințele din industrie. După ce Mercedes-Benz GLS a evoluat ani de zile singur în acest segment, iată că rivalii se trezesc la viață și încep să riposteze.

Un astfel de interval de timp de la lansare cere și un mic update pentru modelul cu 7 locuri din Bavaria, un așa-numit Life Cycle Impulse, cum îi mai spun specialiștii. Așadar, la sfârșitul lui 2022 aflam că BMW X7 are un nou design pentru partea frontală, dar și ceva modificări din punct de vedere tehnic.

Din moment ce SUV-ul bavarez s-a bucurat de un succes nesperat de la debutul său din 2018, am decis că ar fi cazul să verificăm la prima mână ce s-a schimbat odată cu faceliftul. Mai mult, am avut ocazia să conducem un motor complet nou, un V8, care va fi folosit pe o multitudine de modele BMW de aici încolo. Puneți-vă centura! Decolăm! Citește continuarea pe Automarket.ro.


Despre autor:

Alexandra Chivu
Alexandra Chivu scrie pentru 9AM din anul 2021, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef. Ea și-a început activitatea în presă în 2016, în cadrul Facultății de Jurnalism, unde a scris câteva articole pentru site-ul instituției. Ulterior, a publicat materiale în ziarul „Ultimă oră”. Și de aici a început greul. Primul impact important în carieră a fost în cadrul Digi FM, unde a redactat știri de radio. A început munca la revista Ciao, în 2017. Nu a poposit și a continuat la Fanatik, din 2018 până în 2019. În paralel, benevol, s-a ocupat în câteva rânduri de pagina de Facebook SOS Autism Brăila. Din 2019 și până în 2021 a lucrat la Playtech, apoi a ajuns în prezentul numit 9AM.
Mai multe

Ultima actualizare: 18 Septembrie 2023 - 12 : 09

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.