După ce a fost implementat, anul trecut, un proiect pilot pe drumul E85, cunoscut și ca „drumul morții” din cauza numărului foarte mare de accidente grave, Ministerul Transporturilor a publicat un proiect prin care să fie introdus sistemul 2+1 pe drumurile naționale. Conform proiectului, noul sistem de separare a benzilor de circulație va fi introdus pe drumurile naționale aflate în administrarea Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).
Prin sistemul 2+1, cunoscut și ca „modelul suedez”, banda centrală este utilizată ca bandă de depășire alternativă pentru fiecare direcție. Citește continuarea pe Automarket.ro.
Despre autor:

Valentina Podgorneac este absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității București, iar de mai bine de un an face parte din familia 9AM. Iubește să știe tot ce mișcă, să fie informată, și la rândul ei, să informeze și pe alții, deoarece un om informat este un om puternic. Pentru ea, scrisul nu este doar o pasiune, ci un stil de viață.
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Review E-Mobility Urban Cargo: dubița electrică de oraș cât un Smart Forfour
Sursa: green.start-up.ro
-
Startup Elites 2023: workshop-uri pentru participanți partea a III-a
Sursa: start-up.ro
-
ANPC, în mall Veranda: ce amenzi au fost aplicate și ce operatori au fost...
Sursa: retail.ro
-
Denise Rifai, despre legătura specială pe care o are cu tatăl ei: M-am născut...
Sursa: kudika.ro
-
Eturia lansează pachete cu zboruri charter în Zanzibar, Maldive și Kenya. Cât...
Sursa: wall-street.ro
-
Pe 29 septembrie avem Lună plină în Berbec, un prilej astral puternic pentru...
Sursa: garbo.ro
-
Ce mai face Future Banking?
Sursa: futurebanking.ro