Cum ar fi fost percepția noastră în acest moment dacă toate modelele Volkswagen din ultimele decenii ar fi fost Ford? Dacă mașina preferată a românilor nu era Volkswagen Golf sau Passat, ci un Ford asemănător, dar cu un nume exagerat. Probabil, Ford ar fi fost cel mai mare constructor auto din lume, cu puține șanse să fie detronat, având în vedere cât de bine vinde în Statele Unite.
Cu o supremație pe teren propriu și cu o supremație în Europa, Ford s-ar fi uitat de sus și la Toyota. Dar de unde a apărut acest exercițiu de imaginație?
POVESTEA CONTROVERSATĂ A LUI BEETLE. Citește continuarea pe Automarket.ro.
Despre autor:

Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Review E-Mobility Urban Cargo: dubița electrică de oraș cât un Smart Forfour
Sursa: green.start-up.ro
-
Startup Elites 2023: workshop-uri pentru participanți partea a III-a
Sursa: start-up.ro
-
ANPC, în mall Veranda: ce amenzi au fost aplicate și ce operatori au fost...
Sursa: retail.ro
-
Expoziția „Cele două fețe ale monedei” se deschide pe 22 septembrie
Sursa: futurebanking.ro
-
5 modalități de a vă conecta cu copiii după o zi grea la muncă
Sursa: garbo.ro
-
GALERIE FOTO | Accident grav în Teleorman, cu două autocare și un tir. În...
Sursa: wall-street.ro
-
Alin Oprea și Medana au refuzat oferta Asia Express: Notorietatea lui m-a...
Sursa: kudika.ro