Oferta de SUV-uri Mercedes-Benz a crescut constant de la momentul 0, cel al lansării originalului ML (dacă ignorăm G-Class). De atunci, în pas cu cererea pentru modele din ce în ce mai înalte, producătorul german a tot adus produse noi pe piață.
Lista era deschisă pe vremuri de GLK, care ulterior a devenit GLC. Pe atunci nu se întrevedea neapărat nevoia de un model mai mic. Însă, Europa a început să iubască SUV-urile mai rapid decât prevesteau unii. Așa că GLA a fost lansat în 2013, iar în 2020 am primit a doua generație. S-a maturizat și a crescut în dimensiuni, fix în locurile care contează.
Citește continuarea pe Automarket.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Italienii vor să limiteze numărul de turiști în ariile sale naturale: ce...
Sursa: wall-street.ro