Dar de ce spun că a debarcat în Europa? Pentru că ZR-V este, de fapt, geamănul versiunii pentru America de Nord a lui HR-V. În plus, până acum a fost comercializat în Japonia, Australia și China. Așadar, nu este un SUV gândit exclusiv pentru clienții Bătrânului Continent.
Dacă HR-V este destinat unui public cu vârsta cuprinsă între 35 și 55 de ani, acest ZR-V se vrea un SUV ușor mai matur, care țintește persoanele familiste, cu vârste cuprinse între 45 și 55 de ani.
Pune accentul pe un comportament dinamic, pe un interior confortabil cu valențe premium, dar și pe un sistem de propulsie hibrid, care dezvoltă în total 184 de cai putere. Preluat de la Civic și CR-V, desigur.
Citește continuarea pe Automarket.ro.
Despre autor:

Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Startup Elites 2023: workshop-uri pentru participanți partea a IV-a
Sursa: start-up.ro
-
Un nou magazin Zara Home a fost inaugurat în București
Sursa: retail.ro
-
Recycllux este start-up-ul românesc ce poate elimina plasticul din Marea Neagră
Sursa: green.start-up.ro
-
Cum să scapi de neliniști și să eviți gândurile cele multe
Sursa: garbo.ro
-
Claudia Pătrășcanu iubește din nou! Primele declarații despre noul iubit
Sursa: kudika.ro
-
De ce creditele verzi reprezintă doar sub 3% din portofoliile băncilor
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașinile sunt cei mai mari „turnători”: De ce culeg automobilele date despre...
Sursa: wall-street.ro