Dar de ce spun că a debarcat în Europa? Pentru că ZR-V este, de fapt, geamănul versiunii pentru America de Nord a lui HR-V. În plus, până acum a fost comercializat în Japonia, Australia și China. Așadar, nu este un SUV gândit exclusiv pentru clienții Bătrânului Continent.
Dacă HR-V este destinat unui public cu vârsta cuprinsă între 35 și 55 de ani, acest ZR-V se vrea un SUV ușor mai matur, care țintește persoanele familiste, cu vârste cuprinse între 45 și 55 de ani.
Pune accentul pe un comportament dinamic, pe un interior confortabil cu valențe premium, dar și pe un sistem de propulsie hibrid, care dezvoltă în total 184 de cai putere. Preluat de la Civic și CR-V, desigur.
Citește continuarea pe Automarket.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Uneori prieteniile încheiate dor mai tare decât despărțirile romantice
Sursa: garbo.ro
-
George Simion stârnește controverse după un mesaj care pune pe același plan...
Sursa: kudika.ro