Marea majoritate a publicului știe despre Toyota că este un brand care a ales să meargă pe calea sustenabilității cu mult înainte ca acest curent să devină mainstream. Și pe bună dreptate. Hibridizarea întregii game Toyota a arătat că japonezii vor să ofere mai întâi fiabilitate și costuri reduse de exploatare și abia apoi ceva mai ... picant!
Mi se pare fascinant, însă, cum o companie poate fi atât de bună la atât de multe lucruri. Acum nu foarte mult timp experimentam Toyota GR Yaris, un monstru compact care mi-a dat toate preconcepțiile peste cap. Apoi am văzut lansarea lui Corolla GR, un model care nu va ajunge aici, și deja salivam la cele două litere din acronimul diviziei sportive un pic prea mult.
Citește continuarea pe Automarket.ro.
Despre autor:

Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Startup Elites 2023: workshop-uri pentru participanți partea a IV-a
Sursa: start-up.ro
-
Un nou magazin Zara Home a fost inaugurat în București
Sursa: retail.ro
-
Recycllux este start-up-ul românesc ce poate elimina plasticul din Marea Neagră
Sursa: green.start-up.ro
-
Cum să scapi de neliniști și să eviți gândurile cele multe
Sursa: garbo.ro
-
Claudia Pătrășcanu iubește din nou! Primele declarații despre noul iubit
Sursa: kudika.ro
-
ING Bank România a crescut cu 15% veniturile primul semestru
Sursa: futurebanking.ro
-
GALERIE FOTO | Expoziția Brâncuși de la Timișoara: capodoperele, în vizită în...
Sursa: wall-street.ro