În urmă cu doi ani, francezii de la Renault și-au anunțat planul strategic, botezat Renaulution și conturat pentru următorii 5 ani. O perioadă în care constructorul din Hexagon intenționează să devină un brand mult mai modern, ecologic, durabil și, nu în ultimul rând, centrat pe tehnologie. Vom asista la o adevărată „schimbare la față”, pe care începem deja să o trăim și să o vedem pe stradă.
Anul 2021 a marcat și începutul unei noi ere pentru constructorul francez. O eră pe care Renault a denumit-o „Nouvelle Vague” sau „Noul Val”. E un termen care pare cunoscut, nu-i așa? Citește continuarea pe Automaket.ro.
Despre autor:

Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Reduceri MASIVE la Altex: începe campania de Black Friday de iarnă
Sursa: retail.ro
-
Doar 8% din fondatorii de start-ups sunt femei tinere
Sursa: green.start-up.ro
-
Top 5 poziții de sex pentru un orgasm de vis
Sursa: kudika.ro
-
BREAKING VIDEO | O mașină a intrat în mulțime la Munchen chiar înainte de...
Sursa: wall-street.ro
-
Ilinca Păun: “Education is the cornerstone of empowerment”
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 17-23 februarie...
Sursa: garbo.ro