În urmă cu doi ani, francezii de la Renault și-au anunțat planul strategic, botezat Renaulution și conturat pentru următorii 5 ani. O perioadă în care constructorul din Hexagon intenționează să devină un brand mult mai modern, ecologic, durabil și, nu în ultimul rând, centrat pe tehnologie. Vom asista la o adevărată „schimbare la față”, pe care începem deja să o trăim și să o vedem pe stradă.
Anul 2021 a marcat și începutul unei noi ere pentru constructorul francez. O eră pe care Renault a denumit-o „Nouvelle Vague” sau „Noul Val”. E un termen care pare cunoscut, nu-i așa? Citește continuarea pe Automaket.ro.
Despre autor:

Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Review E-Mobility Urban Cargo: dubița electrică de oraș cât un Smart Forfour
Sursa: green.start-up.ro
-
Startup Elites 2023: workshop-uri pentru participanți partea a III-a
Sursa: start-up.ro
-
ANPC, în mall Veranda: ce amenzi au fost aplicate și ce operatori au fost...
Sursa: retail.ro
-
Expoziția „Cele două fețe ale monedei” se deschide pe 22 septembrie
Sursa: futurebanking.ro
-
5 modalități de a vă conecta cu copiii după o zi grea la muncă
Sursa: garbo.ro
-
Denise Rifai, despre legătura specială pe care o are cu tatăl ei: M-am născut...
Sursa: kudika.ro
-
Salariul mediu net în 2022 a fost de 3.801 lei, cu 385 de lei mai mare decât...
Sursa: wall-street.ro