În urmă cu doi ani, francezii de la Renault și-au anunțat planul strategic, botezat Renaulution și conturat pentru următorii 5 ani. O perioadă în care constructorul din Hexagon intenționează să devină un brand mult mai modern, ecologic, durabil și, nu în ultimul rând, centrat pe tehnologie. Vom asista la o adevărată „schimbare la față”, pe care începem deja să o trăim și să o vedem pe stradă.
Anul 2021 a marcat și începutul unei noi ere pentru constructorul francez. O eră pe care Renault a denumit-o „Nouvelle Vague” sau „Noul Val”. E un termen care pare cunoscut, nu-i așa? Citește continuarea pe Automaket.ro.
Despre autor:

Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Startup Elites 2023: workshop-uri pentru participanți partea a IV-a
Sursa: start-up.ro
-
Un nou magazin Zara Home a fost inaugurat în București
Sursa: retail.ro
-
Recycllux este start-up-ul românesc ce poate elimina plasticul din Marea Neagră
Sursa: green.start-up.ro
-
Cum să scapi de neliniști și să eviți gândurile cele multe
Sursa: garbo.ro
-
Claudia Pătrășcanu iubește din nou! Primele declarații despre noul iubit
Sursa: kudika.ro
-
ING Bank România a crescut cu 15% veniturile primul semestru
Sursa: futurebanking.ro
-
GALERIE FOTO | Expoziția Brâncuși de la Timișoara: capodoperele, în vizită în...
Sursa: wall-street.ro