Ca să ajungi să joci la Wimbledon sau US Open, ai nevoie de multă experiență, talent și să nu uităm resursele financiare necesare. Aceeași rețetă se aplică și dacă vrei să te bați cu numele grele din segmentul premium. Iar Mazda știe asta.

Are talentul execuțiilor corecte, nativ constructorilor japonezi, experiența unor ani buni pe toate piețele globului și, probabil, resursele financiare pentru a dezvolta un model complet nou, cu aspirații premium și motoare convenționale mari. Citește continuarea pe Automarket.ro.


Despre autor:

Alexandra Chivu
Alexandra Chivu scrie pentru 9AM din anul 2021, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef. Ea și-a început activitatea în presă în 2016, în cadrul Facultății de Jurnalism, unde a scris câteva articole pentru site-ul instituției. Ulterior, a publicat materiale în ziarul „Ultimă oră”. Și de aici a început greul. Primul impact important în carieră a fost în cadrul Digi FM, unde a redactat știri de radio. A început munca la revista Ciao, în 2017. Nu a poposit și a continuat la Fanatik, din 2018 până în 2019. În paralel, benevol, s-a ocupat în câteva rânduri de pagina de Facebook SOS Autism Brăila. Din 2019 și până în 2021 a lucrat la Playtech, apoi a ajuns în prezentul numit 9AM.
Mai multe

Ultima actualizare: 20 Februarie 2023 - 09 : 02

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.