Există un nume in industria auto care a reușit să se mențină in topul vânzărilor pe Bătrânul Continent, timp de 48 de ani. Încă de la lansarea primului Golf, hatchback-ul german s-a dovedit a fi o alegere extrem de populară pentru cei care își doreau o mașină destul de compactă pentru oraș, dar care să ofere spațiu interior îndeajuns pentru majoritatea călătoriilor. Adaugă un cost de întreținere mic și fiabilitatea tipic germană și ai o rețetă de succes, care se întinde peste mai bine de patru decenii.

Însă, anul 2022 aduce în fața noastră multe schimbări, iar industria auto se află într-un punct de cotitură, care ar putea aduce inclusiv la retragerea siglei Golf. Nu de puține ori s-a spus că viitorul modelului compact este reprezentat de iD.3 și că, e posibil, ca acesta să preia cu totul spațiul rezervat fratelui său mult mai în vârstă. Citește continuarea pe Automarket.ro.


Despre autor:

Alexandra Chivu
Alexandra Chivu scrie pentru 9AM din anul 2021, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef. Ea și-a început activitatea în presă în 2016, în cadrul Facultății de Jurnalism, unde a scris câteva articole pentru site-ul instituției. Ulterior, a publicat materiale în ziarul „Ultimă oră”. Și de aici a început greul. Primul impact important în carieră a fost în cadrul Digi FM, unde a redactat știri de radio. A început munca la revista Ciao, în 2017. Nu a poposit și a continuat la Fanatik, din 2018 până în 2019. În paralel, benevol, s-a ocupat în câteva rânduri de pagina de Facebook SOS Autism Brăila. Din 2019 și până în 2021 a lucrat la Playtech, apoi a ajuns în prezentul numit 9AM.
Mai multe

Ultima actualizare: 12 Ianuarie 2023 - 11 : 01

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.