Deși a ajuns deja la a patra generație, Toyota Highlander este, încă, un nume nou pentru clienții români. De ce? Pentru că acesta a ajuns în România foarte recent, iar vânzările, deși pe un trend ascendent, au fost mai degrabă modeste. Chiar și așa, introducerea lui Highlander pe plaiurile românești arată clar faptul că apetitul tuturor pentru SUV-uri de toate dimensiunile este ridicat. Chiar și pentru SUV-uri pe care, în trecut, le-ai fi crezut rezervate doar americanilor.

De aceea, Highlander este necesar pentru Toyota: pentru a putea oferi alternative clienților care vedeau doar Hyundai Santa Fe, Kia Sorento sau Volkswagen Touareg. Dotat cu un tren de rulare hibrid și cu atuurile clasice Toyota, care variază de la fiabilitatea demonstrată zeci de ani, până la garanția extinsă, Highlander se poate dovedi un rival demn de luat în seamă în fața foarte popularilor săi rivali. Citește continuarea pe Automarket.ro.


Despre autor:

Alexandra Chivu
Alexandra Chivu scrie pentru 9AM din anul 2021, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef. Ea și-a început activitatea în presă în 2016, în cadrul Facultății de Jurnalism, unde a scris câteva articole pentru site-ul instituției. Ulterior, a publicat materiale în ziarul „Ultimă oră”. Și de aici a început greul. Primul impact important în carieră a fost în cadrul Digi FM, unde a redactat știri de radio. A început munca la revista Ciao, în 2017. Nu a poposit și a continuat la Fanatik, din 2018 până în 2019. În paralel, benevol, s-a ocupat în câteva rânduri de pagina de Facebook SOS Autism Brăila. Din 2019 și până în 2021 a lucrat la Playtech, apoi a ajuns în prezentul numit 9AM.
Mai multe

Ultima actualizare: 14 Noiembrie 2022 - 11 : 11

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.