Care este clientela?
Baza dumneavoastră de clienți va fi probabil un amestec de automobiliști particulari și întreprinderi din domeniul auto, cum ar fi atelierele de reparații. Tipurile de automobiliști particulari care vă utilizează magazinul pot varia în funcție de produsele pe care le vindeți, dar pot include:
-
persoane care doresc să cumpere articole care nu necesită cunoștințe de mecanică, cum ar fi produse de spălare a parbrizului și de dezghețare;
-
persoane care caută cadouri;
-
mecanici casnici competenți care doresc să cumpere piese pentru a-și întreține și repara propriile vehicule;
-
persoane care doresc să își modifice vehiculele de serie, de exemplu prin adăugarea unui nou sistem de evacuare sau a unor roți diferite.
Cu excepția cazului în care sunteți specializat în produse deosebit de neobișnuite, greu de găsit în zona locală, este probabil ca majoritatea oamenilor să nu se gândească să parcurgă distanțe semnificative pentru a vă vizita magazinul, astfel încât o locație destul de proeminentă va fi probabil importantă.
Informați-vă despre competitori
Cât de bine sunt clienții potențiali deja deserviți de întreprinderile existente? Cei mai importanți concurenți sunt alte magazine de accesorii auto și magazinele de autovehicule pe o rază de aproximativ 15 km de la punctul dumneavoastră de vânzare. Spre exemplu, dacă decideți să vindeți piese auto in Bucuresti, probabil va trebui să investigați și comunele din suburbii. Fiți atenți la sucursalele marilor lanțuri, care au rețele mari de magazine și o prezență online semnificativă. Nu uitați de alte afaceri care vând accesorii pentru autovehicule, de exemplu magazinele de bricolaj și de feronerie, supermarketurile mari, benzinăriile, magazinele de reduceri și așa mai departe.
Încercați să identificați trei sau patru întreprinderi care credeți că vor fi cei mai importanți concurenți ai dumneavoastră. Vizitați punctele lor de vânzare și notați următoarele:
Beneficiile serviciilor de internet fix pentru afaceri
-
fac parte dintr-un mare lanț național sau dintr-un grup bine cunoscut?
-
sunt elegante și atrăgătoare sau sunt neîngrijite?
-
ce mărime au magazinele lor?
-
pe ce tipuri de produse se concentrează (de exemplu, accesorii, piese de schimb etc.)?
-
unde sunt situate (de exemplu, într-o zonă comercială, într-o zonă rezidențială sau în apropiere de centrul orașului)?
Servicii impecabile și cunoștințe temeinice
Mulți clienți se vor aștepta ca dumneavoastră și personalul dumneavoastră să oferiți un anumit nivel de servicii. De exemplu, vi se vor cere frecvent sfaturi cu privire la adecvarea diferitelor piese și accesorii pentru un anumit vehicul, la avantajele utilizării unui anumit produs și așa mai departe. Unii mecanici vă vor cere sfaturi privind procedurile de reparare și de întreținere, în timp ce mecanicii profesioniști vă pot pune, de asemenea, întrebări tehnice despre specificațiile produselor. Dumneavoastră și personalul dumneavoastră ar trebui să fiți pregătiți să răspundeți la aceste întrebări - în mod ideal, veți fi întotdeauna în măsură să le răspundeți singuri sau, dacă nu, să obțineți rapid detalii de la un furnizor.
3 surse de unde poți procura piese pentru mașini clasice
Vânzarea cu amănuntul a pieselor și accesoriilor pentru autovehicule este o piață competitivă și este o idee bună să căutați modalități de a vă distinge afacerea de concurență. Gândiți-vă să oferiți următoarele:
-
un serviciu de livrare gratuită pentru clienții comerciali - livrarea trebuie să fie promptă și fiabilă;
-
un serviciu gratuit de montare în timp ce așteptați pentru articole simple, cum ar fi ștergătoarele de parbriz și poate chiar bateriile - gândiți-vă cum veți putea oferi acest serviciu în momentele aglomerate ale zilei;
-
un serviciu de montare (de obicei contra cost, în funcție de complexitatea produsului) pentru articole precum sistemele de divertisment auto, sistemele de navigație prin satelit și alarmele;
-
o livrare rapidă a comenzilor atunci când piesele nu se află în stoc.
Citeste si:Despre industria producatore de mașini
O afacere cu piese auto se poate dovedi foarte profitabilă în timp, iar cu multă muncă, atenție la detalii și o viziune clară și bine implementată, aceasta se poate transforma chiar într-un lanț de magazine.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
Cum se înțelege Alex Velea cu băieții săi: O bag pe nevastă-mea la înaintare...
Sursa: kudika.ro
-
Pepsi a instalat panouri solare pe toate fabricile pe care le are în România
Sursa: wall-street.ro
-
Finqware și FWF vor să automatizeze operațiunile financiare ale companiilor
Sursa: futurebanking.ro