În cadrul unui eveniment desfășurat în mare secret la Paris, Dacia ne-a arătat cum vei putea instala un pat în Jogger, cum arată noile showroom-uri construite cu mobilier din materiale reciclate și a calculat economia pe care o fac clienții versiunilor cu GPL.

Începând din vara lui 2021, Dacia are o nouă identitate vizuală de marcă, definită de un logo nou și o emblemă nouă. Cele două simboluri au fost concepute pentru a simboliza noua direcția a brandului românesc: ieșirile în natură. Citește continuarea pe Automarket.ro.


Despre autor:

Alexandra Chivu
Alexandra Chivu scrie pentru 9AM din anul 2021, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef. Ea și-a început activitatea în presă în 2016, în cadrul Facultății de Jurnalism, unde a scris câteva articole pentru site-ul instituției. Ulterior, a publicat materiale în ziarul „Ultimă oră”. Și de aici a început greul. Primul impact important în carieră a fost în cadrul Digi FM, unde a redactat știri de radio. A început munca la revista Ciao, în 2017. Nu a poposit și a continuat la Fanatik, din 2018 până în 2019. În paralel, benevol, s-a ocupat în câteva rânduri de pagina de Facebook SOS Autism Brăila. Din 2019 și până în 2021 a lucrat la Playtech, apoi a ajuns în prezentul numit 9AM.
Mai multe

Ultima actualizare: 19 Septembrie 2022 - 10 : 09

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.