Producătorii auto au creat tot felul de nișe și sub-nișe pentru a încerca să intuiască preferințele publicului și pentru a fi primii într-un segment. Se pare că acest obicei este împrumutat și pentru mobilitatea electrică, cel puțin în această fază.

Există, în acest moment, producători care folosesc platforme create inițial pentru modele termice, convertite pentru a putea aduce pe piață și alternative fără emisii, cât mai variate. O astfel de opțiune este Mercedes-Benz EQB, o mașină creată pe scheletul lui GLB, și primul SUV electric oferit de producătorul german cu până la 7 locuri. Citește continuarea pe Automarket.ro.


Despre autor:

Alexandra Chivu
Alexandra Chivu scrie pentru 9AM din anul 2021, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef. Ea și-a început activitatea în presă în 2016, în cadrul Facultății de Jurnalism, unde a scris câteva articole pentru site-ul instituției. Ulterior, a publicat materiale în ziarul „Ultimă oră”. Și de aici a început greul. Primul impact important în carieră a fost în cadrul Digi FM, unde a redactat știri de radio. A început munca la revista Ciao, în 2017. Nu a poposit și a continuat la Fanatik, din 2018 până în 2019. În paralel, benevol, s-a ocupat în câteva rânduri de pagina de Facebook SOS Autism Brăila. Din 2019 și până în 2021 a lucrat la Playtech, apoi a ajuns în prezentul numit 9AM.
Mai multe

Ultima actualizare: 16 August 2022 - 10 : 08

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.