Confirmă Mazda CX-60 ambițiile premium ale niponilor? Am aflat răspunsul într-o vilă din Germania, unde am găsit ascuns noul SUV Mazda. În acest articol veți vedea o galerie foto generoasă și un clip de prezentare.
Îmi aduc aminte că acum vreo 20 de ani, dacă aveai chef să o faci pe intelectualul și să scrii un material despre design în industria auto, Mazda era marca de sacrificiu, cea care se regăsea de fiecare dată pe prima poziție la secțiunea ”Cea mai slabă identitate vizuală, de marcă”. Cei drept, cu exemplare precum Demio sau Tribute nu era dificil să-ți adjudeci o astfel de poziție. Citește continuarea pe automarket.ro.
Despre autor:

Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Cum să investești într-un startup: primii pași
Sursa: start-up.ro
-
Raportarea ESG și de ce este esențială pentru orice companie listată la bursă
Sursa: green.start-up.ro
-
Povestea Precious Circuit, start-up-ul fondat de doi tineri care fac...
Sursa: retail.ro
-
Părintele Porfirie: Medicamentul şi marele secret pentru creşterea copiilor
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt echipele care concurează la America Express? Acum s-a aflat! Ce...
Sursa: kudika.ro
-
CEC Bank, profit net de 54,2 milioane de lei în primul trimestru din 2022
Sursa: futurebanking.ro
-
România, pe locul 1 în UE la numărul de podgorii. Avem însă viță de vie...
Sursa: wall-street.ro