Dacă în urmă cu aproximativ 7 ani ai fi spus că un brand precum Kia se va bate pentru un loc fruntaș in ierarhiile de vânzări din orice segment, cel mai probabil ai fi fost întâmpinat de un val de râsete isterice. Însă, din 2015 până astăzi, gigantul sud coreean a reușit performanțe demne de invidiat, mai ales având în vedere calibrul celor cu care se duelează în aproape orice segment. Mulți s-ar grăbi chiar să încadreze Kia în segmentul premium, deși, chiar reprezentanții companiei se sfiesc să facă asta.
În gama producătorului sud-coreean vei găsi de toate pentru toți. De la mașini subcompacte, la SUV-uri de dimensiuni de-a dreptul generoase, sau sportive precum Kia Stinger GT, care are un loc special în inimile fanilor. Dintre toate, însă, cel mai important produs al coreenilor la ora actuală este, fără doar și poate, Sportage. Nu neapărat datorită unor caracteristici intrinseci ale SUV-ului, ci mai degrabă datorită apetitului crescut al clienților pentru modele din acest segment. Citește continuarea pe Automarket.ro.
Despre autor:

Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Cum să investești într-un startup: primii pași
Sursa: start-up.ro
-
Implicare în societate: compania privată care a construit un drum
Sursa: green.start-up.ro
-
Povestea Precious Circuit, start-up-ul fondat de doi tineri care fac...
Sursa: retail.ro
-
Se poartă și sunt minunate (nu, nu vorbim de very peri): Top 7 culori în...
Sursa: garbo.ro
-
Cum te pot ajuta cărțile de tarot să ai grijă de sănătatea mintală
Sursa: kudika.ro
-
dertour
Sursa: wall-street.ro
-
Raiffeisen Bank majorează dobânzile la produsele de economisire în lei
Sursa: futurebanking.ro