Dacă în urmă cu aproximativ 7 ani ai fi spus că un brand precum Kia se va bate pentru un loc fruntaș in ierarhiile de vânzări din orice segment, cel mai probabil ai fi fost întâmpinat de un val de râsete isterice. Însă, din 2015 până astăzi, gigantul sud coreean a reușit performanțe demne de invidiat, mai ales având în vedere calibrul celor cu care se duelează în aproape orice segment. Mulți s-ar grăbi chiar să încadreze Kia în segmentul premium, deși, chiar reprezentanții companiei se sfiesc să facă asta.
În gama producătorului sud-coreean vei găsi de toate pentru toți. De la mașini subcompacte, la SUV-uri de dimensiuni de-a dreptul generoase, sau sportive precum Kia Stinger GT, care are un loc special în inimile fanilor. Dintre toate, însă, cel mai important produs al coreenilor la ora actuală este, fără doar și poate, Sportage. Nu neapărat datorită unor caracteristici intrinseci ale SUV-ului, ci mai degrabă datorită apetitului crescut al clienților pentru modele din acest segment. Citește continuarea pe Automarket.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Uneori prieteniile încheiate dor mai tare decât despărțirile romantice
Sursa: garbo.ro
-
Cum arăta Denise Rifai la începutul carierei sale în televiziune. Vedeta este...
Sursa: kudika.ro