Dacă în urmă cu aproximativ 7 ani ai fi spus că un brand precum Kia se va bate pentru un loc fruntaș in ierarhiile de vânzări din orice segment, cel mai probabil ai fi fost întâmpinat de un val de râsete isterice. Însă, din 2015 până astăzi, gigantul sud coreean a reușit performanțe demne de invidiat, mai ales având în vedere calibrul celor cu care se duelează în aproape orice segment. Mulți s-ar grăbi chiar să încadreze Kia în segmentul premium, deși, chiar reprezentanții companiei se sfiesc să facă asta.
În gama producătorului sud-coreean vei găsi de toate pentru toți. De la mașini subcompacte, la SUV-uri de dimensiuni de-a dreptul generoase, sau sportive precum Kia Stinger GT, care are un loc special în inimile fanilor. Dintre toate, însă, cel mai important produs al coreenilor la ora actuală este, fără doar și poate, Sportage. Nu neapărat datorită unor caracteristici intrinseci ale SUV-ului, ci mai degrabă datorită apetitului crescut al clienților pentru modele din acest segment. Citește continuarea pe Automarket.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro
-
Problemă majoră la Tesla Cybertruck. Toate modelele vândute trebuie să se...
Sursa: wall-street.ro