Viitorul pur electric, pe care unii îl critică tot mai vocal în România, în timp ce alții îl îmbrățișează din plin prin alte locuri, pare că e timid în a câștiga teren. Totuși, dacă privești puțin înapoi, s-ar putea să observi că unii producători s-au pregătit pentru asta de mult timp.
„Semnele au fost întotdeauna acolo” cum ar spune un personaj cunoscut, dar mulți au decis să le ignore. Inițial, mulți producători au decis să încerce convertirea mașinilor cu combustie internă în versiuni electrice, cu niveluri de succes mai mici sau mai mari. Alții au pariat mult, foarte mult, pe platforme dedicate și încă nu și-au recuperat investiția complet (vezi BMW i3 lansat în 2013). Citește continuarea pe Automarket.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
30 Noiembrie: Ziua în care toamna își ia rămas bun. Venus în Săgetător...
Sursa: kudika.ro