Viitorul pur electric, pe care unii îl critică tot mai vocal în România, în timp ce alții îl îmbrățișează din plin prin alte locuri, pare că e timid în a câștiga teren. Totuși, dacă privești puțin înapoi, s-ar putea să observi că unii producători s-au pregătit pentru asta de mult timp.
„Semnele au fost întotdeauna acolo” cum ar spune un personaj cunoscut, dar mulți au decis să le ignore. Inițial, mulți producători au decis să încerce convertirea mașinilor cu combustie internă în versiuni electrice, cu niveluri de succes mai mici sau mai mari. Alții au pariat mult, foarte mult, pe platforme dedicate și încă nu și-au recuperat investiția complet (vezi BMW i3 lansat în 2013). Citește continuarea pe Automarket.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
YAYA Baby Food - cum creezi o afacere din mâncare sănătoasă pentru bebeluși
Sursa: start-up.ro
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Copiii ne sunt „datori” toată viața?
Sursa: kudika.ro
-
Ce aduce scăderea IRCC?
Sursa: futurebanking.ro
-
Principalul adversar al Comisiei Europene au devenit stick-urile de fumat...
Sursa: wall-street.ro