Viitorul pur electric, pe care unii îl critică tot mai vocal în România, în timp ce alții îl îmbrățișează din plin prin alte locuri, pare că e timid în a câștiga teren. Totuși, dacă privești puțin înapoi, s-ar putea să observi că unii producători s-au pregătit pentru asta de mult timp.
„Semnele au fost întotdeauna acolo” cum ar spune un personaj cunoscut, dar mulți au decis să le ignore. Inițial, mulți producători au decis să încerce convertirea mașinilor cu combustie internă în versiuni electrice, cu niveluri de succes mai mici sau mai mari. Alții au pariat mult, foarte mult, pe platforme dedicate și încă nu și-au recuperat investiția complet (vezi BMW i3 lansat în 2013). Citește continuarea pe Automarket.ro.
Despre autor:

Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Startup Elites 2023: workshop-uri pentru participanți partea a IV-a
Sursa: start-up.ro
-
Casele bune schimbă vieți - cum transformă Soarele comunitățile vulnerabile
Sursa: green.start-up.ro
-
Ziua Internațională a Cafelei pe 1 octombrie: cine a băut prima dată o ceașcă...
Sursa: retail.ro
-
Test energetic: Ce tip de Dosha ai în Ayurveda?
Sursa: garbo.ro
-
Primul teaser al documentarului despre start-upuri la How to Web, pe 5 octombrie
Sursa: futurebanking.ro
-
Tarot online: Primești o nouă șansă la dragoste?
Sursa: kudika.ro
-
Analiză: Scăderea limitei de viteză în orașe, ineficientă în reducerea poluării
Sursa: wall-street.ro