Viitorul pur electric, pe care unii îl critică tot mai vocal în România, în timp ce alții îl îmbrățișează din plin prin alte locuri, pare că e timid în a câștiga teren. Totuși, dacă privești puțin înapoi, s-ar putea să observi că unii producători s-au pregătit pentru asta de mult timp.
„Semnele au fost întotdeauna acolo” cum ar spune un personaj cunoscut, dar mulți au decis să le ignore. Inițial, mulți producători au decis să încerce convertirea mașinilor cu combustie internă în versiuni electrice, cu niveluri de succes mai mici sau mai mari. Alții au pariat mult, foarte mult, pe platforme dedicate și încă nu și-au recuperat investiția complet (vezi BMW i3 lansat în 2013). Citește continuarea pe Automarket.ro.
Despre autor:

Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Cum să investești într-un startup: primii pași
Sursa: start-up.ro
-
Implicare în societate: compania privată care a construit un drum
Sursa: green.start-up.ro
-
Povestea Precious Circuit, start-up-ul fondat de doi tineri care fac...
Sursa: retail.ro
-
Se poartă și sunt minunate (nu, nu vorbim de very peri): Top 7 culori în...
Sursa: garbo.ro
-
Cum te pot ajuta cărțile de tarot să ai grijă de sănătatea mintală
Sursa: kudika.ro
-
dertour
Sursa: wall-street.ro
-
Raiffeisen Bank majorează dobânzile la produsele de economisire în lei
Sursa: futurebanking.ro