Chiar dacă mai multe nume importante din industria auto au cochetat, de-a lungul anilor, cu motoarele cu cinci cilindri în linie, germanii de la Audi au reușit să dezvolte primul agregat cu cinci cilindri, pe benzină, din industria auto. Se întâmpla în 1976, odată cu lansarea celei de-a doua generații a modelului Audi 100. Restul e istorie.
Aproape la fel de compact ca un motor cu patru cilindri și cu un rafinament care se apropie de agregatele cu șase cilindri, propulsorul în 5 pistoane a stârnit, încă din anii ‘30, imaginația unor nume importante din industria auto. Citește continuarea pe Automarket.ro.
Despre autor:

Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Cum să investești într-un startup: primii pași
Sursa: start-up.ro
-
Raportarea ESG și de ce este esențială pentru orice companie listată la bursă
Sursa: green.start-up.ro
-
Povestea Precious Circuit, start-up-ul fondat de doi tineri care fac...
Sursa: retail.ro
-
Părintele Porfirie: Medicamentul şi marele secret pentru creşterea copiilor
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt echipele care concurează la America Express? Acum s-a aflat! Ce...
Sursa: kudika.ro
-
CEC Bank, profit net de 54,2 milioane de lei în primul trimestru din 2022
Sursa: futurebanking.ro
-
România, pe locul 1 în UE la numărul de podgorii. Avem însă viță de vie...
Sursa: wall-street.ro