Chiar dacă mai multe nume importante din industria auto au cochetat, de-a lungul anilor, cu motoarele cu cinci cilindri în linie, germanii de la Audi au reușit să dezvolte primul agregat cu cinci cilindri, pe benzină, din industria auto. Se întâmpla în 1976, odată cu lansarea celei de-a doua generații a modelului Audi 100. Restul e istorie.

Aproape la fel de compact ca un motor cu patru cilindri și cu un rafinament care se apropie de agregatele cu șase cilindri, propulsorul în 5 pistoane a stârnit, încă din anii ‘30, imaginația unor nume importante din industria auto. Citește continuarea pe Automarket.ro.


Despre autor:

Alexandra Chivu
Alexandra Chivu scrie pentru 9AM din anul 2021, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef. Ea și-a început activitatea în presă în 2016, în cadrul Facultății de Jurnalism, unde a scris câteva articole pentru site-ul instituției. Ulterior, a publicat materiale în ziarul „Ultimă oră”. Și de aici a început greul. Primul impact important în carieră a fost în cadrul Digi FM, unde a redactat știri de radio, apoi a intrat „în pâine”, cu un program full-time, la revista Ciao, în 2017. Nu a poposit și a continuat la Fanatik, din 2018 până în 2019. În paralel, benevol, s-a ocupat în câteva rânduri de pagina de Facebook SOS Autism Brăila. De atunci și până în 2021 a lucrat la Playtech, apoi a ajuns în prezentul numit 9AM.
Mai multe

Ultima actualizare: 8 Februarie 2022 - 01 : 02

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.