Venirea pe lume a lui Porsche Cayenne, în 2002, a mai atenuat din loviturile primite de Macan, atunci când a fost dezvăluit pentru prima dată în 2014. Deși producătorul din Stuttgart promisese că se va limita doar la Cayenne în ceea ce privește SUV-urile, fără intervenția promptă a lui Macan în peisajul automobilistic, iubitul brand german ar fi avut ceva probleme în ziua de azi.
Asta pentru că apetitul pentru SUV-uri și crossovere al clienților din ziua de azi pare să nu poată fi stăvilit. Ne-o arată cifrele de vânzări, dar și configurația parcurilor auto din toată lumea în acest moment. Vorbește cu vecinul tău despre planurile sale de achiziții auto din viitorul apropiat și șansele să auzi cuvântul SUV în conversație sunt extrem de mari. Citește continuarea pe Automarket.ro.
Despre autor:

Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Cum să investești într-un startup: primii pași
Sursa: start-up.ro
-
Raportarea ESG și de ce este esențială pentru orice companie listată la bursă
Sursa: green.start-up.ro
-
Povestea Precious Circuit, start-up-ul fondat de doi tineri care fac...
Sursa: retail.ro
-
Părintele Porfirie: Medicamentul şi marele secret pentru creşterea copiilor
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt echipele care concurează la America Express? Acum s-a aflat! Ce...
Sursa: kudika.ro
-
CEC Bank, profit net de 54,2 milioane de lei în primul trimestru din 2022
Sursa: futurebanking.ro
-
România, pe locul 1 în UE la numărul de podgorii. Avem însă viță de vie...
Sursa: wall-street.ro