Era anul 2004 când Nissan scotea din joben un concept complet nou, la salonul auto de la Geneva. Era un concept ce prefața, de fapt, un segment complet nou. Numele era foarte complicat și includea o cantitate anormală de litere Q, dar avea să scrie istorie începând cu anul 2006. Acela a fost anul de debut pentru prima generație Nissan Qashqai, o mașină ce a reușit, de una singură, să creeze segmentul modelelor SUV compacte sau, așa cum se numeau atunci, crossover.
Qashqai a luat ființă ca un mix între Murano și Almera, scopul fiind acela de a oferi o combinație între un hatchback și un SUV adevărat. I-a ieșit atât de bine încât a dominat vânzările din segmentul său din 2008 până în 2017. Încet, încet, elementul de noutate al lui Qashqai a început să își piardă din strălucire, iar după 5 milioane de unități vândute, locul său a fost luat de Volkswagen Tiguan. Prin urmare, se cerea o nouă generație. Citește continuarea pe Automarket.ro.
Despre autor:

Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Tedi, care vinde și produse la un euro, deschide următoarele două magazine în...
Sursa: retail.ro
-
Flip se extinde internațional - startup-ul de telefoane SH ajunge în Bulgaria
Sursa: start-up.ro
-
#puimicminunemare: Vine vacanța cu trenul de la...bibliotecă! Recomandări de...
Sursa: garbo.ro
-
LIFE IS HARD, profit net în creștere cu 39,64%, în trimestrul I din 2022
Sursa: futurebanking.ro
-
eMAG: livrarea last mile a evitat emiterea a 142 tone de CO2
Sursa: green.start-up.ro
-
Redbull Soundclash 2022: Interviuri Spike și Irina Rimes // EXCLUSIV
Sursa: kudika.ro
-
Nicușor Dan vrea semafoare inteligente pentru București. Câți bani cere din PNRR
Sursa: wall-street.ro