Era anul 2004 când Nissan scotea din joben un concept complet nou, la salonul auto de la Geneva. Era un concept ce prefața, de fapt, un segment complet nou. Numele era foarte complicat și includea o cantitate anormală de litere Q, dar avea să scrie istorie începând cu anul 2006. Acela a fost anul de debut pentru prima generație Nissan Qashqai, o mașină ce a reușit, de una singură, să creeze segmentul modelelor SUV compacte sau, așa cum se numeau atunci, crossover.

Qashqai a luat ființă ca un mix între Murano și Almera, scopul fiind acela de a oferi o combinație între un hatchback și un SUV adevărat. I-a ieșit atât de bine încât a dominat vânzările din segmentul său din 2008 până în 2017. Încet, încet, elementul de noutate al lui Qashqai a început să își piardă din strălucire, iar după 5 milioane de unități vândute, locul său a fost luat de Volkswagen Tiguan. Prin urmare, se cerea o nouă generație. Citește continuarea pe Automarket.ro.


Despre autor:

Alexandra Chivu
Alexandra Chivu scrie pentru 9AM din anul 2021, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef. Ea și-a început activitatea în presă în 2016, în cadrul Facultății de Jurnalism, unde a scris câteva articole pentru site-ul instituției. Ulterior, a publicat materiale în ziarul „Ultimă oră”. Și de aici a început greul. Primul impact important în carieră a fost în cadrul Digi FM, unde a redactat știri de radio, apoi a intrat „în pâine”, cu un program full-time, la revista Ciao, în 2017. Nu a poposit și a continuat la Fanatik, din 2018 până în 2019. În paralel, benevol, s-a ocupat în câteva rânduri de pagina de Facebook SOS Autism Brăila. De atunci și până în 2021 a lucrat la Playtech, apoi a ajuns în prezentul numit 9AM.
Mai multe

Ultima actualizare: 9 Decembrie 2021 - 07 : 12

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.