Versiunea de bază a lui Volkswagen Nivus este comercializată pe piața din Brazilia cu un capac de plastic în locul ecranului central. Motivul este simplu: criza mondială de semiconductori.
Criza cipurilor a afectat întreaga industrie auto. Dacă unii producători au fost nevoiți să oprească producția la anumite uzine, alții construiesc mașini incomplete (piesele lipsă sunt atașate înainte de a le trimite la dealeri) sau le comercializează fără diverse dotări. Citește continuarea pe Automarket.ro.
Despre autor:

Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Tedi, care vinde și produse la un euro, deschide următoarele două magazine în...
Sursa: retail.ro
-
Flip se extinde internațional - startup-ul de telefoane SH ajunge în Bulgaria
Sursa: start-up.ro
-
#puimicminunemare: Vine vacanța cu trenul de la...bibliotecă! Recomandări de...
Sursa: garbo.ro
-
LIFE IS HARD, profit net în creștere cu 39,64%, în trimestrul I din 2022
Sursa: futurebanking.ro
-
eMAG: livrarea last mile a evitat emiterea a 142 tone de CO2
Sursa: green.start-up.ro
-
Redbull Soundclash 2022: Interviuri Spike și Irina Rimes // EXCLUSIV
Sursa: kudika.ro
-
Nicușor Dan vrea semafoare inteligente pentru București. Câți bani cere din PNRR
Sursa: wall-street.ro