Până nu demult, să faci un SUV Coupe era considerată o ponegrire a istoriei. Era o pată pe un Degas de milioane de dolari, facută cu bocancul murdar de noroi. Timpul și preferințele clienților au schimbat însă percepția oamenilor, iar astăzi toată lumea își dorește un astfel de model. Iar constructorii trebuie să aibă așa ceva în gamă, chiar și cu riscul de a fi apostrofați în piața publică denumită internet.
Profiturile din aceste segmente nu pot fi ignorate. Și, totuși, Audi părea să o facă cu success până anul trecut, cel puțin în cazul SUV-urilor de dimensiuni medii. Asta pentru că, deși rivalii săi tradiționali au lansat câte un SUV Coupe în acest segment încă din 2014, celor din Ingolstadt le-a mai luat încă patru ani până au decis să acopere și ei golul ce este acum asigurat de Q5 Sportback. Citește continuarea pe Automarket.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro