Până nu demult, să faci un SUV Coupe era considerată o ponegrire a istoriei. Era o pată pe un Degas de milioane de dolari, facută cu bocancul murdar de noroi. Timpul și preferințele clienților au schimbat însă percepția oamenilor, iar astăzi toată lumea își dorește un astfel de model. Iar constructorii trebuie să aibă așa ceva în gamă, chiar și cu riscul de a fi apostrofați în piața publică denumită internet.
Profiturile din aceste segmente nu pot fi ignorate. Și, totuși, Audi părea să o facă cu success până anul trecut, cel puțin în cazul SUV-urilor de dimensiuni medii. Asta pentru că, deși rivalii săi tradiționali au lansat câte un SUV Coupe în acest segment încă din 2014, celor din Ingolstadt le-a mai luat încă patru ani până au decis să acopere și ei golul ce este acum asigurat de Q5 Sportback. Citește continuarea pe Automarket.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro