La fel ca orice alt producător auto în ziua de azi, Skoda trebuie să se reinventeze cumva pentru a ține pasul atât cu cererile clienților, cât și cu legislația Europeană din domeniul în care operează. Din moment ce Comisia Europeană a pus gând rău mașinilor cu motoare termice, cele diesel fiind, până nu de mult, specialitatea casei la Skoda, producătorul ceh s-a reorientat și a lansat un acronim nou pentru o parte din mașinile sale: iV.
Acest nume va defini de acum modelele electrificate Skoda, iar el e folosit atât pe produse hibride, cât și pe modele care rulează folosind exclusiv electroni. Iar din ultima categorie face parte și Enyaq, primul SUV electric produs de cehi. Este și prima mașină care marchează o reîntoarcere la propulsia spate, ceva ce Skoda nu a mai făcut de peste 30 de ani. Citește continuarea pe Automarket.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro