La fel ca orice alt producător auto în ziua de azi, Skoda trebuie să se reinventeze cumva pentru a ține pasul atât cu cererile clienților, cât și cu legislația Europeană din domeniul în care operează. Din moment ce Comisia Europeană a pus gând rău mașinilor cu motoare termice, cele diesel fiind, până nu de mult, specialitatea casei la Skoda, producătorul ceh s-a reorientat și a lansat un acronim nou pentru o parte din mașinile sale: iV.
Acest nume va defini de acum modelele electrificate Skoda, iar el e folosit atât pe produse hibride, cât și pe modele care rulează folosind exclusiv electroni. Iar din ultima categorie face parte și Enyaq, primul SUV electric produs de cehi. Este și prima mașină care marchează o reîntoarcere la propulsia spate, ceva ce Skoda nu a mai făcut de peste 30 de ani. Citește continuarea pe Automarket.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Lucian Prună preia conducerea Mogo România
Sursa: futurebanking.ro
-
Restaurant vegan trece la meniu cu carne: Dieta vegană nu o să salveze planeta
Sursa: wall-street.ro
-
Violeta Bănică, adevărul despre iubitul mamei sale. Cum se înțelege...
Sursa: kudika.ro