Dacia România și Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS) au organizat un eveniment pentru prezentarea modului de funcționare a tehnologiei eCall. În perioada ianuarie 2020 - iunie 2021 s-au înregistrat peste 4.200 de apeluri la 112, efectuate prin sistemul eCall, referitoare la evenimente rutiere.
Pentru un plus de siguranță la bordul mașinilor, reglementările europene impun ca toate modelele proiectate și fabricate după luna aprilie 2018 să fie dotate cu tehnologia eCall. Citește continuarea pe Automarket.ro.
Despre autor:

Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Reduceri MASIVE la Altex: începe campania de Black Friday de iarnă
Sursa: retail.ro
-
Doar 8% din fondatorii de start-ups sunt femei tinere
Sursa: green.start-up.ro
-
Respirația urât mirositoare: Semnal de alarmă pentru boli grave pe care nu...
Sursa: garbo.ro
-
Top 5 poziții de sex pentru un orgasm de vis
Sursa: kudika.ro
-
BREAKING VIDEO | O mașină a intrat în mulțime la Munchen chiar înainte de...
Sursa: wall-street.ro
-
Ilinca Păun: “Education is the cornerstone of empowerment”
Sursa: start-up.ro