Dacia România și Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS) au organizat un eveniment pentru prezentarea modului de funcționare a tehnologiei eCall. În perioada ianuarie 2020 - iunie 2021 s-au înregistrat peste 4.200 de apeluri la 112, efectuate prin sistemul eCall, referitoare la evenimente rutiere.
Pentru un plus de siguranță la bordul mașinilor, reglementările europene impun ca toate modelele proiectate și fabricate după luna aprilie 2018 să fie dotate cu tehnologia eCall. Citește continuarea pe Automarket.ro.
Despre autor:

Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Alina Rachieru, Pineberry: Mulți români caută și cumpără produse doar la preț...
Sursa: retail.ro
-
StepFWD lansează înscrierile pentru cohorta 2022 a pre-acceleratorului
Sursa: start-up.ro
-
Fuergy, slovacii care vor să aducă independența energetică în Europa
Sursa: green.start-up.ro
-
Laurențiu Reghecampf, cel mai mândru tătic! Uite ce fotografie adorabilă a...
Sursa: kudika.ro
-
#puimicminunemare: Idei de jocuri și jucării pentru a-i ține pe cei mici...
Sursa: garbo.ro
-
Cum ar fi să știi câtă casă îți permiți înainte să visezi la ea?
Sursa: futurebanking.ro
-
TOP lucruri de făcut în acest weekend. Unde puteți ieși în oraș în 27-29 mai
Sursa: wall-street.ro