Dacia România și Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS) au organizat un eveniment pentru prezentarea modului de funcționare a tehnologiei eCall. În perioada ianuarie 2020 - iunie 2021 s-au înregistrat peste 4.200 de apeluri la 112, efectuate prin sistemul eCall, referitoare la evenimente rutiere.
Pentru un plus de siguranță la bordul mașinilor, reglementările europene impun ca toate modelele proiectate și fabricate după luna aprilie 2018 să fie dotate cu tehnologia eCall. Citește continuarea pe Automarket.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro