Tururile Automarket revin. De această dată cu o rețetă inedită, coaptă împreună cu site-ul soră, Eva.ro. Între 8 și 11 iunie vom descoperi patru mașini proaspăt lansate în România prin ochii celor mai în vogă femei influencer din România.
A devenit deja un obicei ca Automarket să vă ofere în fiecare an o aventură pe drumurile patriei, alături de cele mai noi mașini lansate în România. În anii trecuți am încercat să vedem cum s-a dezvoltat infrastructura dedicată mașinilor cu zero emisii în Electric România. De asemenea, am căutat destinații turistice inedite, alese pe sprânceană în Romanian Roads.
Anul acesta e timpul pentru o rețetă diferită. O rețetă pe care o coacem la foc mic încă de la începutul lui ianuarie și pe care suntem bucuroși să v-o prezentăm astăzi. „Aventour la feminin” este noul proiect pe care Automarket, împreună cu site-ul soră Eva.ro, l-au pregătit în luna iunie. Știm că publicul Automarket este, într-o proporție uriașă, masculin, însă cu toții avem acasă prietene, soții sau mame care conduc. Pentru că mobilitatea nu ține cont de sex, ci este o nevoie a fiecăruia dintre noi. Citește continuarea pe Automarket.ro.
Despre autor:

Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Cum putem să fim ”fashionable” fără să facem mai mult rău planetei
Sursa: green.start-up.ro
-
Sebastian Doroftei, Codezilla: Cum crești un business sănătos în servicii IT
Sursa: start-up.ro
-
Cocorico, la târgurile de Crăciun din București. Ce preparate găsim la...
Sursa: retail.ro
-
Exim Banca Românească reduce dobânda la creditul de nevoi personale
Sursa: futurebanking.ro
-
Bucuria de a dărui, mai mare decât bucuria de a primi
Sursa: garbo.ro
-
Fuste Chic: Cheia unor ținute spectaculoase în sezonul rece
Sursa: kudika.ro
-
Aplicație de dating, dar pentru joburi. Cofondator nPloy: „Chiar dacă te...
Sursa: wall-street.ro