Volvo anunță că vrea să devină un brand 100% electric până în 2030 și subliniază că modelele sale cu emisii zero vor putea fi comandate exclusiv online.
„Nu există viitor pentru motoarele cu combustie internă”, spune Henrik Green, chief technology officer la Volvo.
Constructorul suedez este hotărât să renunțe treptat la toate versiunile echipate cu motoare cu ardere internă, inclusiv la hibrizii plug-in. Astfel, până în 2030, Volvo vrea să devină un brand 100% electric. Citește continuarea pe automarket.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Maria Avram, cerută din nou în căsătorie de soțul ei Marius: Am spus DA… de...
Sursa: kudika.ro