Grupul Renault susține că are câteva "proiecte magice" în dezvoltare, dar va reduce gama de modele cu 30% și va mări prețurile cu 30% pentru a majora marja de profit, potrivit unui anunț intern făcut de CEO-ul Luca de Meo.

Grupul Renault va dezvălui în 14 ianuarie structura noului plan strategic pentru următorii cinci ani, însă o serie de detalii cu privire la intențiile constructorului francez au fost deja dezvăluite de CEO-ul Luca de Meo în cadrul unei scrisori interne adresate angajaților.

Scrisoarea a ajuns în posesia publicației germane Automobilwoche, care a făcut și o analiză succintă a textului scris de de Meo. Citește continuarea pe automarket.ro.


Despre autor:

Valentina Podgorneac
Valentina Podgorneac este originară din Republica Moldova și la vârsta de doar 16 ani a ales să se mute la București pentru a-și continua studiile liceale. În anul 2017 a absolvit un colegiu cu profil economic, însă pasiunea pentru scris a fost mult mai puternică decât orice altă dorință. În timpul studiilor a redactat comunicate de presă în cadrul Organizației Studenților și Elevilor Basarabeni din București. A efectuat stagii de practică la agenția de presă RADOR și la Biroul de Comunicare al Ministerului Educației, acumulând multe informații și sfaturi utile pentru viitoarea sa carieră. A urmat un Curs de Dicție și Discurs Public cu Veronica Coberman, mentor în comunicare.

Valentina Podgorneac este absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității București, iar de mai bine de un an face parte din familia 9AM. Iubește să știe tot ce mișcă, să fie informată, și la rândul ei, să informeze și pe alții, deoarece un om informat este un om puternic. Pentru ea, scrisul nu este doar o pasiune, ci un stil de viață.
Mai multe

Ultima actualizare: 31 Decembrie 2020 - 05 : 12

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.