Grupul Renault susține că are câteva "proiecte magice" în dezvoltare, dar va reduce gama de modele cu 30% și va mări prețurile cu 30% pentru a majora marja de profit, potrivit unui anunț intern făcut de CEO-ul Luca de Meo.
Grupul Renault va dezvălui în 14 ianuarie structura noului plan strategic pentru următorii cinci ani, însă o serie de detalii cu privire la intențiile constructorului francez au fost deja dezvăluite de CEO-ul Luca de Meo în cadrul unei scrisori interne adresate angajaților.
Scrisoarea a ajuns în posesia publicației germane Automobilwoche, care a făcut și o analiză succintă a textului scris de de Meo. Citește continuarea pe automarket.ro.
Despre autor:
Valentina Podgorneac este absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității București, iar de mai bine de un an face parte din familia 9AM. Iubește să știe tot ce mișcă, să fie informată, și la rândul ei, să informeze și pe alții, deoarece un om informat este un om puternic. Pentru ea, scrisul nu este doar o pasiune, ci un stil de viață.
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro