Mașinile plug-in hybrid emit cu până la 90% mai mult dioxid de carbon în condiții reale comparativ cu testele oficiale atunci când rulează cu bateria plină, potrivit unui studiu realizat de organizația Transport & Environment.
Constructorii auto mizează puternic pe modele plug-in hybrid pentru a respecta normele de poluare care vor intra în vigoare în Europa începând de la 1 ianuarie.
Cu toate acestea, un studiu realizat de organizația de mediu Transport & Environment a dezvăluit că trei dintre cele mai populare modele plug-in hybrid comercializate pe Bătrânul Continent emit în realitate mai mult dioxid de carbon decât în testele oficiale WLTP. Citește continuarea pe automarket.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro