Mașinile plug-in hybrid emit cu până la 90% mai mult dioxid de carbon în condiții reale comparativ cu testele oficiale atunci când rulează cu bateria plină, potrivit unui studiu realizat de organizația Transport & Environment.
Constructorii auto mizează puternic pe modele plug-in hybrid pentru a respecta normele de poluare care vor intra în vigoare în Europa începând de la 1 ianuarie.
Cu toate acestea, un studiu realizat de organizația de mediu Transport & Environment a dezvăluit că trei dintre cele mai populare modele plug-in hybrid comercializate pe Bătrânul Continent emit în realitate mai mult dioxid de carbon decât în testele oficiale WLTP. Citește continuarea pe automarket.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj: 6 din 10 români vor cheltui până în 600 de lei pentru masa de Paște....
Sursa: wall-street.ro
-
Oana Roman a reacționat după criticile aduse de Selly: Mă amuză foarte tare ...
Sursa: kudika.ro