Luca de Meo, noul CEO al Grupului Renault, susține că marca Dacia are un potențial uriaș și produce mulți bani. Oficialul afirmă că marca de la Mioveni ar putea fi introdusă pe noi piețe, acolo unde este loc sub Renault.
Dacia are potențialul de a deveni un brand mai important în cadrul Grupului Renault după sosirea noului CEO Luca de Meo de la Seat.
Oficialul italian a lăudat brandul de la Mioveni încă de la prima vizită efectuată în România la sfârșitul lunii iulie, când a comparat Dacia cu un "miracol". Citește continuarea pe automarket.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Italia introduce detenția pe viață pentru femicid
Sursa: kudika.ro