Luca de Meo, noul CEO al Grupului Renault, susține că marca Dacia are un potențial uriaș și produce mulți bani. Oficialul afirmă că marca de la Mioveni ar putea fi introdusă pe noi piețe, acolo unde este loc sub Renault.
Dacia are potențialul de a deveni un brand mai important în cadrul Grupului Renault după sosirea noului CEO Luca de Meo de la Seat.
Oficialul italian a lăudat brandul de la Mioveni încă de la prima vizită efectuată în România la sfârșitul lunii iulie, când a comparat Dacia cu un "miracol". Citește continuarea pe automarket.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Rector UPT: Companii vor să angajeze 1.000 de oameni, dar nu au de unde
Sursa: start-up.ro
-
Climentum, VC-ul european aflat în căutarea unicornilor din climate tech
Sursa: green.start-up.ro
-
Premieră la Carrefour: Colecția de vinuri Nasty, semnată de Ilie Năstase
Sursa: retail.ro
-
Public speaking pentru adolescenți
Sursa: kudika.ro
-
Garanti BBVA Credite de Consum, împrumut de 10 milioane. euro de la IFC
Sursa: futurebanking.ro
-
Salata grecească - reteța de vară care te menține sănătos și plin de energie
Sursa: garbo.ro
-
Vlad Stancu, medalie de aur la înot - proba de 1.500 m liber
Sursa: wall-street.ro