Șeful Toyota este încrezător că producătorul japonez va rămâne profitabil în ciuda crizei COVID-19. “Am învățat lecțiile ultimei crize globale,” a spus Akio Toyoda.
Pandemia de coronavirus a determinat industria auto să recurgă la măsuri de reducere a costurilor pentru a traversa cu bine această criză.
Unii producătorii au spus că sunt nevoiți să apeleze la concedieri masive pentru ca viitorul angajaților rămași să fie protejat, iar companiile să rămână pe linia de plutire. Citește continuarea pe automarket.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Go big or Go home: cum să te extinzi în Silicon Valley ca firmă din România
Sursa: start-up.ro
-
Google Green Light este soluția software care poate fluidiza traficul în România
Sursa: green.start-up.ro
-
Se vor scumpi produsele Sabon din cauza războiului din Fâșia Gaza? Răspunsul...
Sursa: retail.ro
-
Construind poduri, nu ziduri: Ghid pentru a dezvolta relații sănătoase
Sursa: garbo.ro
-
România a avut cea mai mare rată a inflației din UE în februarie
Sursa: futurebanking.ro
-
Tarot online: Se teme că te poate pierde?
Sursa: kudika.ro
-
Ministrul Energiei: Reactorul nuclear de la Doicești va fi cu 20-30% mai...
Sursa: wall-street.ro