Șeful Toyota este încrezător că producătorul japonez va rămâne profitabil în ciuda crizei COVID-19. “Am învățat lecțiile ultimei crize globale,” a spus Akio Toyoda.
Pandemia de coronavirus a determinat industria auto să recurgă la măsuri de reducere a costurilor pentru a traversa cu bine această criză.
Unii producătorii au spus că sunt nevoiți să apeleze la concedieri masive pentru ca viitorul angajaților rămași să fie protejat, iar companiile să rămână pe linia de plutire. Citește continuarea pe automarket.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Cum putem să fim ”fashionable” fără să facem mai mult rău planetei
Sursa: green.start-up.ro
-
Sebastian Doroftei, Codezilla: Cum crești un business sănătos în servicii IT
Sursa: start-up.ro
-
Tot ceea ce îți dorești este deja al tău: Descoperă puterea manifestării...
Sursa: garbo.ro
-
Câteva zile până la startul SGR: primul centrul regional RetuRO a fost...
Sursa: retail.ro
-
Finanţarea pentru start-upurile europene din domeniul tehnologiei se va...
Sursa: futurebanking.ro
-
Iulia Albu, moment tensionat la America Express: Nu mă mândresc, dar îmi asum!
Sursa: kudika.ro
-
GRAFICE: Cum arată harta tranzacțiilor cu locuințe din România. Bucureștiul...
Sursa: wall-street.ro