Șeful Toyota este încrezător că producătorul japonez va rămâne profitabil în ciuda crizei COVID-19. “Am învățat lecțiile ultimei crize globale,” a spus Akio Toyoda.
Pandemia de coronavirus a determinat industria auto să recurgă la măsuri de reducere a costurilor pentru a traversa cu bine această criză.
Unii producătorii au spus că sunt nevoiți să apeleze la concedieri masive pentru ca viitorul angajaților rămași să fie protejat, iar companiile să rămână pe linia de plutire. Citește continuarea pe automarket.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro