Volvo a lansat în Europa noul serviciu Valet, prin care un angajat preia mașina și o returnează proprietarului după ce aceasta este reparată în service. Clientul primește notificări pe telefon despre evoluția procesului de reparație.
Volvo a anunțat în această săptămână lansarea pe piața europeană a serviciului Valet, care a fost introdus în premieră în acest an în Statele Unite.
Noul serviciu permite proprietarilor Volvo să scape de grijile asociate vizitelor în service prin desemnarea unui "valet". Citește continuarea pe automarket.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Cum putem să fim ”fashionable” fără să facem mai mult rău planetei
Sursa: green.start-up.ro
-
Sebastian Doroftei, Codezilla: Cum crești un business sănătos în servicii IT
Sursa: start-up.ro
-
Manichiura iernii este MANICHIURA ALBĂ inspirată de acest anotimp! 25 de...
Sursa: garbo.ro
-
Câștigătorii Future Banking Gala 2023
Sursa: futurebanking.ro
-
Horoscop: Top 3 Zodii cărora li se împlinesc cele mai mari dorințe de Crăciun
Sursa: kudika.ro
-
Apare un nou târg de produse românești în București: este deschis doar 3 zile
Sursa: wall-street.ro
-
Meniu tradițional de 1 Decembrie: cum ne dăm seama că am mâncat prea mult
Sursa: retail.ro