Volvo a lansat în Europa noul serviciu Valet, prin care un angajat preia mașina și o returnează proprietarului după ce aceasta este reparată în service. Clientul primește notificări pe telefon despre evoluția procesului de reparație.
Volvo a anunțat în această săptămână lansarea pe piața europeană a serviciului Valet, care a fost introdus în premieră în acest an în Statele Unite.
Noul serviciu permite proprietarilor Volvo să scape de grijile asociate vizitelor în service prin desemnarea unui "valet". Citește continuarea pe automarket.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Go big or Go home: cum să te extinzi în Silicon Valley ca firmă din România
Sursa: start-up.ro
-
Google Green Light este soluția software care poate fluidiza traficul în România
Sursa: green.start-up.ro
-
Se vor scumpi produsele Sabon din cauza războiului din Fâșia Gaza? Răspunsul...
Sursa: retail.ro
-
Construind poduri, nu ziduri: Ghid pentru a dezvolta relații sănătoase
Sursa: garbo.ro
-
România a avut cea mai mare rată a inflației din UE în februarie
Sursa: futurebanking.ro
-
Tarot online: Se teme că te poate pierde?
Sursa: kudika.ro
-
Ministrul Energiei: Reactorul nuclear de la Doicești va fi cu 20-30% mai...
Sursa: wall-street.ro