Amenda ar putea fi impusa in cateva saptamani, pe fondul acuzatiilor ca marile companii au setat preturile si au conspirat pentru a intarzia noile echipamente de control al emisiilor.
Amenda ar putea atinge un record de 1,4 miliarde de euro, in urma unui dosar care analizeaza cei sase producatori dominanti europeni inca din 1997.
Potrivit legislatiei UE, cartelurile pot primi amenzi de pana la 10% din veniturile globale, ceea ce inseamna ca amenda maxima pe care producatorii de camioane o pot primi este de 10,7 miliarde de
euro, scrie FT.
Printre companii, DAF a pus deoparte 945 de milioane de dolari pentru a plati eventualele penalitati, in timp ce Daimler a pregatit 672 mil. dolari, Iveco 500 mil. dolari, Volvo 444 mil. dolari,
potrivit FT. Scania, divizia de camioane de la Volkswagen, a anuntat ca inca nu a pus deoparte bani pentru amenzi.
Producatorul MAN este cel care ar fi semnalat neregulile si este posibil sa scape de amenda, precizeaza MEDIAFAX.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Dosarul Mineriadei: Petre Roman a ajuns la Parchetul General. Ion Iliescu va...
Sursa: wall-street.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
Motivul pentru care Roxana Vancea l-a retras pe Milan din învățământul...
Sursa: kudika.ro