Brandurile Volkswagen, inclusiv brandul de serie Skoda si cel de lux – Audi, au reprezentat 23,4% dintre automobilele inmatriculate in primele trei luni, fata de 24,4% anul anterior, potrivit datelor furnizate de Asociatia Producatorilor de Automobile.
Acesta a fost cel mai prost trimestru pentru Volkswagen din 2011. Cererea in intreaga industrie din regiune a crescut cu 5,7%, la 1,74 milioane de masini in martie, cea de-a 31-a crestere lunara consecutiva. In primul trimestru, cererea a crescut cu 8,1%, la 3,93 mil. masini.
Compania germana s-a luptat sa recastige increderea clientilor dupa ce a admis in septembrie ca a fraudat testele de noxe la 11 milioane de masini diesel, scrie Bloomberg, potrivit MEDIAFAX.
”Piata vest europeana de masini isi revine mult mai repede decat anticipau analistii. Totusi, unii clienti VW asteapta sa vada daca motoarele diesel de la VW pot fi fara probleme”, a spus Peter Schmidt, redactor sef la Automotive Industry Data.
Vanzarile grupului Volkswagen au crescut cu 2,3% in martie. In Germania, vanzarile diviziei au scazut cu 6,3% ultima luna.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Uneori prieteniile încheiate dor mai tare decât despărțirile romantice
Sursa: garbo.ro
-
Cum arăta Denise Rifai la începutul carierei sale în televiziune. Vedeta este...
Sursa: kudika.ro