Brandurile Volkswagen, inclusiv brandul de serie Skoda si cel de lux – Audi, au reprezentat 23,4% dintre automobilele inmatriculate in primele trei luni, fata de 24,4% anul anterior, potrivit datelor furnizate de Asociatia Producatorilor de Automobile.
Acesta a fost cel mai prost trimestru pentru Volkswagen din 2011. Cererea in intreaga industrie din regiune a crescut cu 5,7%, la 1,74 milioane de masini in martie, cea de-a 31-a crestere lunara consecutiva. In primul trimestru, cererea a crescut cu 8,1%, la 3,93 mil. masini.
Compania germana s-a luptat sa recastige increderea clientilor dupa ce a admis in septembrie ca a fraudat testele de noxe la 11 milioane de masini diesel, scrie Bloomberg, potrivit MEDIAFAX.
”Piata vest europeana de masini isi revine mult mai repede decat anticipau analistii. Totusi, unii clienti VW asteapta sa vada daca motoarele diesel de la VW pot fi fara probleme”, a spus Peter Schmidt, redactor sef la Automotive Industry Data.

Vanzarile grupului Volkswagen au crescut cu 2,3% in martie. In Germania, vanzarile diviziei au scazut cu 6,3% ultima luna.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Tedi, care vinde și produse la un euro, deschide următoarele două magazine în...
Sursa: retail.ro
-
Flip se extinde internațional - startup-ul de telefoane SH ajunge în Bulgaria
Sursa: start-up.ro
-
#puimicminunemare: Vine vacanța cu trenul de la...bibliotecă! Recomandări de...
Sursa: garbo.ro
-
LIFE IS HARD, profit net în creștere cu 39,64%, în trimestrul I din 2022
Sursa: futurebanking.ro
-
eMAG: livrarea last mile a evitat emiterea a 142 tone de CO2
Sursa: green.start-up.ro
-
Redbull Soundclash 2022: Interviuri Spike și Irina Rimes // EXCLUSIV
Sursa: kudika.ro
-
Nicușor Dan vrea semafoare inteligente pentru București. Câți bani cere din PNRR
Sursa: wall-street.ro