Dintre acestea, peste 180.000 sunt masini Mercedes-Benz asamblate in Kecskemet, iar restul sunt masini Audi si Suzuki. Polonia ocupa in continuare locul opt, cu peste 534.000 de masini, in crestere cu 13%. „Europa Centrala si de Est a crescut inclusiv in perioada de recesiune si in continuare este loc de crestere. Insa, in comparatie cu Polonia intotdeauna Romania va fi pe locul doi“, a spus Constantin Stroe, presedintele Asociatiei Constructorilor de Automobile din Romania (ACAROM), potrivit MEDIAFAX.
In prezent, miza pentru Romania ar fi sa atraga un al treilea constructor auto, astfel incat productia si exporturile sa fie impartite in trei, nu una in care Dacia sa reprezinte majoritatea.
Lansarea in productie a viitorului Ford Ecosport in toamna anului viitor poate readuce Romania in cursa directa cu Ungaria si Polonia pentru a urca in topul producatorilor de autoturisme, in conditiile in care la Craiova se vor produce cel putin 100.000 de masini in plus fata de cele circa 50.000 produse in prezent.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro