Textele de filosofie, antropologie, sociologie sau de cultura vizuala vor fi publicate in limba engleza, dat fiind ca publicul targetat este cel din mediul academic international, si se vor putea cumpara fie in format clasic, fie in acela digital. „Daca, in ceea ce priveste publicatiile din domeniul stiintelor exacte, tehnologia s-a miscat mai repede, in cazul stiintelor umaniste lucrurile nu stau deloc asa. Iar noi vrem sa schimbam putin acest lucru“, spune Paul Balogh, directorul Zeta Books. Si cum proiectul a fost gindit ca un instrument util, preturile cartilor il fac accesibil.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro