Textele de filosofie, antropologie, sociologie sau de cultura vizuala vor fi publicate in limba engleza, dat fiind ca publicul targetat este cel din mediul academic international, si se vor putea cumpara fie in format clasic, fie in acela digital. „Daca, in ceea ce priveste publicatiile din domeniul stiintelor exacte, tehnologia s-a miscat mai repede, in cazul stiintelor umaniste lucrurile nu stau deloc asa. Iar noi vrem sa schimbam putin acest lucru“, spune Paul Balogh, directorul Zeta Books. Si cum proiectul a fost gindit ca un instrument util, preturile cartilor il fac accesibil.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro