Aceasta nu este insa singura surpriza pe care v-o rezerva cei de la Protectie, daca v-a trecut prin cap sa-i deranjati. A reclama telefonic un anumit lucru nu este suficient. Trebuie sa mergeti la institutia in cauza, sa depuneti o plangere si de abia dupa aceea se deplaseaza inspectorii la fata locului pentru a verifica cele reclamate. Altfel spus, si inselat si pus pe drumuri. Despre nervii omului nici nu mai are rost sa vorbim. Si atunci, se mai mira cineva, cu exceptia celor de la Protectia Consumatorului, ca bietul cetatean prefera sa se lase pagubas, neramanandu-i altceva de facut decat sa-si promita ca data viitoare va deschide ochii mai bine. Este, de altfel, si singura lui sansa, de a evita contactul cu institutiile statului, care cica il apara de cei necinstiti.
Despre autor:
Sursa: Cronica Romana
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro