Aceasta nu este insa singura surpriza pe care v-o rezerva cei de la Protectie, daca v-a trecut prin cap sa-i deranjati. A reclama telefonic un anumit lucru nu este suficient. Trebuie sa mergeti la institutia in cauza, sa depuneti o plangere si de abia dupa aceea se deplaseaza inspectorii la fata locului pentru a verifica cele reclamate. Altfel spus, si inselat si pus pe drumuri. Despre nervii omului nici nu mai are rost sa vorbim. Si atunci, se mai mira cineva, cu exceptia celor de la Protectia Consumatorului, ca bietul cetatean prefera sa se lase pagubas, neramanandu-i altceva de facut decat sa-si promita ca data viitoare va deschide ochii mai bine. Este, de altfel, si singura lui sansa, de a evita contactul cu institutiile statului, care cica il apara de cei necinstiti.
Despre autor:
Sursa: Cronica Romana
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro