Colegii morocanosi, barfele, sau computerele neperformante pot strica o zi de munca.

Nivelul stresului este sporit semnificativ de aceste lucruri enervante, primele trei intr-un top 10 realizat de compania britanica Opiniumiar. Mai mult, 10% dintre respondenti au declarat ca au demisionat din cauza acestor considerente, scrie Gandul, citand Mediafax

Pe locul al patrulea s-a clasat "utilizarea jargonului de birou si a limbajului specific managerilor" (18%), iar pozitia a cincea in topul lucrurilor enervante a fost ocupata de "persoanele care vorbesc prea tare la telefon" (17%).

Excesul de masuri de igiena si securitate la locul de munca, toaletele murdare si persoanele care intarzie sau nu vin deloc la intalnirile programate sau aparatele de aer conditionat au ocupat urmatoarele locuri in top.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.