Prima editie, din 2007, nu a fost decat un inceput destul de timid, dar anul acesta a fost alocat un buget de 500.000 de euro doar pentru publicitate si comunicare, sperandu-se atragerea mai multor vizitatori dispusi sa cheltuiasca. In "operatiune" au fost antrenate peste 2.000 de companii comerciale mari si mici si 350 de companii de turism (hoteluri, restaurante, transportatori).
Ofertele sunt diversificate, pentru a satisface toate gusturile si, mai ales, toate buzunarele. Exista un circuit "chic", care include buticuri de lux si mari case de moda, un circuit "trendy" si chiar o oferta romantica, de "shopping pentru indragostiti". Obiectivul este cresterea gradului de ocupare a hotelurilor din Paris in luna ianuarie, o perioada dificila pentru turism.
Ceremonia de lansare a operatiunii "Soldes by Paris" a avut loc la magazinul Printemps Haussmann si a avut-o ca invitata pe Ines de la Fressange, fostul fotomodel vedeta al Casei Chanel.
Despre autor:

Sursa: Romania Libera
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Startup Reaktor, ”mini MBA” pentru startup-urile la început de drum
Sursa: start-up.ro
-
IFC finanțează Banca Transilvania pentru împrumuturi blue
Sursa: futurebanking.ro
-
Frumusețe sustenabilă: drumul L’Oréal pentru a avea ambalaje mai verzi
Sursa: green.start-up.ro
-
Ambasadorul Elveţiei la București: Românii fac cea mai bună carne de Angus...
Sursa: retail.ro
-
Când viața îți oferă lămâi, asigură-te că îți faci cea mai bună limonadă!
Sursa: garbo.ro
-
Ciucă: Proiectul de gaze naturale la Midia ar putea a genera 1 miliard metri...
Sursa: wall-street.ro
-
Rocsana Marcu, viață de lux în Londra! Vedeta a renunțat la televiziune, iar...
Sursa: kudika.ro