Prima editie, din 2007, nu a fost decat un inceput destul de timid, dar anul acesta a fost alocat un buget de 500.000 de euro doar pentru publicitate si comunicare, sperandu-se atragerea mai multor vizitatori dispusi sa cheltuiasca. In "operatiune" au fost antrenate peste 2.000 de companii comerciale mari si mici si 350 de companii de turism (hoteluri, restaurante, transportatori).
Ofertele sunt diversificate, pentru a satisface toate gusturile si, mai ales, toate buzunarele. Exista un circuit "chic", care include buticuri de lux si mari case de moda, un circuit "trendy" si chiar o oferta romantica, de "shopping pentru indragostiti". Obiectivul este cresterea gradului de ocupare a hotelurilor din Paris in luna ianuarie, o perioada dificila pentru turism.
Ceremonia de lansare a operatiunii "Soldes by Paris" a avut loc la magazinul Printemps Haussmann si a avut-o ca invitata pe Ines de la Fressange, fostul fotomodel vedeta al Casei Chanel.
Despre autor:
Sursa: Romania Libera
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro