Preturile piperate pentru bauturi sau chiar mancare, produse care pana acum erau gratuite pe liniile aeriene, sunt pretul platit pentru reducerile practicate de companii pentru zborurile frecventate intens. In ianuarie, compania United a scos din uz pungutele cu covrigi care erau oferite clientilor pe curse sub doua ore - aproximativ 29% din zborurile din SUA -, ceea ce i-a redus costurile cu 650.000 de dolari pe an. Compania Northwestern a castigat chiar doua milioane de dolari pe an dupa scoaterea covrigeilor. Iar American Airlines economiseste 30 de milioane pe an prin eliminarea mancarii calde la clasa "economy".
Despre autor:
Sursa: Romania Libera
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Uneori prieteniile încheiate dor mai tare decât despărțirile romantice
Sursa: garbo.ro
-
Cum arăta Denise Rifai la începutul carierei sale în televiziune. Vedeta este...
Sursa: kudika.ro