Dubai este probabil cel mai bun exemplu despre cum comertul poate transforma imaginea unui oras. Un oras cvasianonim in centrul unei zone semidesertice a devenit in doar cinci ani perla turismului de lux si patria mall-urilor care atrag amatori de shopping din toata lumea.
Ultima inventie in materie de cumparaturi se numeste Hydropolis, un centru hotelier si comercial multifunctional, care va fi construit pe fundul marii, la 300 de metri departare de Jumeirah. Proiectul, care a costat 500 de milioane de dolari, este ideea investitorului german Joachim Hauser, care este, in acelasi timp, arhitect, investitor si designer. Hotelul Hydropolis va fi un proiect unic ce integreaza trei elemente: partea de pe uscat, tunelul de conectare si complexul submarin. Unitatea de pe uscat va fi destinata receptiei si va constitui un centru de primire a oaspetilor, ingloband toate facilitattile administrative. Tunelul de conectare nu indeplineste numai functia de acces, ci permite, totodata, aprovizionarea hotelului cu toate bunurile necesare. Arhitectura deosebita a complexului va fi evidentiata atat pe parcursul zilei, cat si pe timp de noapte cu ajutorul mijloacelor multimedia. Un ecran acvatic pozitionat intre partea de pe uscat si hotelul subacvatic va fi folosit pe timpul noptii pentru efecte speciale si proiectari multimedia. Cladirea de pe uscat va acoperi 60.000 de metri patrati, va include cateva apartamente, cat si intrarea in tunelul subacvatic lung de 500 de metri ce va face legatura cu hotelul propriu-zis. Construit dintr-o combinatie de beton, otel si plexiglas, hotelul va avea 200 de camere si 24 de apartamente - fiecare avand un tarif estimat la cateva mii de dolari pe noapte.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.