Succesul acesteia a fost pus pe seama "culturii pesimismului" manifestate de germani, potrivit lui Jackson Janes, directorul executiv al Institutului pentru Studii Contemporare din Washington. Acesta este probabil si motivul campaniei de 2,1 milioane de euro care a fost lansata de Ministerul de Interne si Agentia Nationala de Turism, pentru a-i invata pe germani sa zambeasca. Un studiu publicat la sfarsitul anului 2005 arata ca starea de depresie la germanii in varsta de pana la 29 de ani s-a dublat in ultima perioada.
Despre autor:
Sursa: Click.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
Ce nu trebuie să faci niciodată pentru un bărbat, indiferent cât de mult îl...
Sursa: kudika.ro
-
BVB premiază 15 afaceri 100% românești care ies în evidență pe bursă. Anul...
Sursa: wall-street.ro