China si-a exprimat dezinteresul fata de jurnalul printului Charles, in care mostenitorul tronului Marii Britanii isi exprima ingrijorarea fata de coruptia din armata chineza. Charles a dat in judecata publicatia "Mail on Sunday", pentru incalcarea drepturilor de autor si a confidentialitatii, dupa ce aceasta a publicat citate din jurnalul despre calatoria sa in Asia cu ocazia retrocedarii Hong Kong-ului, din 1997.

Adevarul

Sursa: Adevarul



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.