Fuzelajul 787 Dreamliner este produs din materiale compozite, si nu din aluminiu - materialul traditional utilizat la constructia aeronavelor - iar Boeing sustine ca noul model consuma cu 20% mai putin carburant decat alte aeronave de marime comparabila, in principal datorita reducerii greutatii.
Pe langa eficienta energetica, Boeing sustine ca noul model ofera confort sporit pasagerilor, cu functii precum ajustarea opacitatii geamurilor sau iluminare LED cu mai multe faze. Datorita constructiei din materiale compozite, interiorul aeronavei poate suporta un grad mai ridicat de umiditate, care permite presurizarea cabinei cu mai mult oxigen, scrie MEDIAFAX.
United Continental, formata in 2010 prin fuziunea a doua dintre cele mai mari linii aeriene americane, a comandat aproximativ 50 de unitati 787 Dreamliner din care a primit pana in prezent doua. Varainta achizitionata de companie are 219 locuri pentru pasageri.
Dificultatea noului proces de fabricatie a intarziat cu 3 ani si jumatate debutul 787 Dreamliner in zboruri comerciale, care a avut loc anul trecut in Japonia, pe o ruta operata de compania All Nippon Airways.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Finanțare de 31,4 milioane euro de la OTP Bank România pentru Nusco Imobiliara
Sursa: futurebanking.ro
-
Indra Mihăilă, PepsiCo: Circa 95% din necesarul materiei prime provine din...
Sursa: retail.ro
-
Star Taxi, concurența Uber și Bolt, se extinde în Arad, Craiova, Galați și...
Sursa: wall-street.ro