Site-urile dedicate advertisingului din intreaga lume apreciaza noua campanie pentru drepturile omului, realizata de catre Amnesty International.

O serie de print-ad-uri in care sunt refacute scene ale violentei sau discriminarii sunt plasate in contextul unei prezentari de moda.

“Violenta domestica este inca la moda!”, “Expulzarea fortata este inca la moda!” si “Brutalitatea politiei este la moda!” sunt mesaje care insotesc imagini foarte puternice, care nu au cum sa treaca neobservate. Au menirea de a sensibiliza opinia publica cu privire la problematici mereu aflate in discutie, dar nerezolvate de autoritati sau neintelese de catre cetateni.

Echipa care a lucrat la acest proiect apreciat de catre advertiseri din intreaga lume este formata din Eric Holden si Rémi Noel (creative directori) si Mohamed Bereche (art director), de la agentia franceza TBWAParis.



Sursa imagini:
www.ibelieveinadv.com


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.