Mai mult, un purtator de cuvant al miscarii a anuntat cu acea ocazie lansarea ofensivei de primavara„Operatiunea Victoria”.
Propaganda hi-tech
Talibanii, care interziceau odata televiziunea, folosesc in prezent mijloacele moderne de comunicatii pentru a modela perceptiile in Afganistan si in strainatate, constata revista Time
Chiar daca, potrivit sondajelor, miscarea ramane impopulara, insurgentii incearca sa exploateze starea de alienare a populatiei afgane, cauzata de dezamagirea fata de ineficienta guvernului, coruptia oficialilor si rata mare a mortalitatii in randul civililor ca urmare a raidurilor aeriene americane.
Talibanii detin website-uri in mai multe limbi, carora le schimba frecvent providerul pentru a nu fi inchise. Pe strazile capitalei Kabul si orasului de frontiera Peshawar se gasesc DVD-uri ieftine cu filmulete care arata „atrocitatile fortelor coalitiei din Afganistan”: distrugeri de case si uciderea civililor.
In zonele rurale, unde nivelul alfabetizarii este scazut, propaganda talibana se bazeaza pe distribuirea de casete audio care contin cantece pro-talibane si poezii.
Despre autor:
Sursa: Adevarul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Povestea impresionantă a lui Andreeas Novacovici - din orfelinat, în primele...
Sursa: kudika.ro