La doar cateva zile de la lansarea lor pe piata, provocatoarele tricouri sunt deja considerate "revoltatoare", "grosolane" sau "stupide", noteaza "Daily Mail". Tricourile au imprimate o fotografie a printesei Diana cu o diadema pe cap si textul "Este MOARTA", deasupra pozei, iar dedesubt, indemnul "Depasiti momentul!"
+
Pe website-ul firmei, detinuta de oamenii de afaceri australieni, Peter Legras si Adam Hunt, este postata o fotografie cu regina Elizabeta a II-a a Marii Britanii, alaturi de printul Phillip, ambii purtand respectivul produs.
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro