Chiar si atunci cand vine vorba despre "simpla" apa minerala, excentricii sunt dispusi sa plateasca sume fabuloase pentru un astfel de produs, exercitandu-si putea finanicara pentru un lucru care nu este in sine exclusivist. Si atat timp cat exista cerere, de ce nu ar exista si oferta?

Consumul de apa minerala s-a dublat in ultimii zece ani, chiar daca pretul este de aproximativ 100 de ori mai mare decat cel al apei plate.

Astazi apa minerala reprezinta "o banalitate" pentru majoritatea economiilor de consum din lume. Spunem majoritatea pentru ca exista si locuri, aproape uitate de lume, unde fiecare picatura de apa valoreaza enorm.

Kevin G. Boyd este un producator celebru de la Hollywood. Ceea ce ii confera acest statut nu tine insa de implicarea sa in industria cinematografica. Dupa ce a petrecut multi ani pe platourile de filmare, si-a dat seama ca vedetele sunt foarte pretentioase aunci cand vine vorba de apa minerala pe care o consuma.

Apa minerala nu face parte doar din viata, ci si din imaginea acestora, celebritatile preferand produsele exotice, de la apa de mare, extrasa de la adancimi nebanuite, pana la apa imbuteliata pe insule putin cunoscute.

Astfel, Kevin G. Boyd a speculat aceasta cerere relativ nesatisfacuta si a creat Bling H2O, cea mai scumpa sticla cu apa minerala din lume. Sticlele de Bling H2O sunt "accesorii" ale vedetelor la numeroase evenimente, printre care premiile Emmy, Grammy, sau MTV Video Music Awards.

Apa minerala Bling H2O se imbuteliaza in Dandridge, Tennessee si bineinteles este una din cele mai rafinate din lume. Un alt detaliu care o distinge este faptul ca nu apare pe piata decat in editii limitate. Sticlele sunt placate cu cristale Swarovsky.


Despre autor:

YourMoney

Citeste articolul integral in YourMoney

Sursa: YourMoney


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.